1 års-jubileum!

Idag fyller bloggen 1 år! Det var på kvällen den första februari som jag bestämde mig för att börja blogga och det var roligt från första stund =0). Än har jag inte tröttnat och jag hoppas att jag aldrig gör det för det är så roligt att gå tillbaka i arkivet och läsa om vad jag hade för mig...


Den senaste timmen har jag bläddrat runt i arkivet och läst om förra året. Jag fick en riktig energikick när jag läste "februari 2011" jag blev överraskad, det var så mycket glädje i inläggen så jag blev glad bara av att läsa dem, härligt!

Nu ska jag ut och handla så att jag kan fixa lunch!

En bild från Stockholm, februari 2011

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis på ett-års dagen! Jag fortsätter att läsa med nöje!

2012-02-01 @ 17:03:52
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0