Februari


Nu är februari här, en av mina favoritmånader då jag fyller år i februari =0). Såhär ser planeringen för månaden ut än så länge.

Resor

Dop för trillingarna så vi tar en weekend i Stockholm

Vi ska åka till Göteborg och hälsa på familjen och avnjuta en finmiddag på Thörströms kök (en present jag fick av Håkans föräldrar förra året)

Vi ska spendera en helg i Gloucester tillsammans med Mariakören och sjunga.

Kultur

Jag ska lyssna på Sinfoniettan tillsammans med Kajsa

Vi ska på några kundträffar tillsammans med Håkans jobb, jag gillar det för vi får se roliga saker som vi kanske inte skulle sett annars. I februari är det följande:

Kundkväll i Malmö då det är konsert med bl. a Jill Johnson.
Kundkväll i Lund då vi ska se Johan Wester och Anders Janssons nya föreställning
Kundkväll på SF då vi ska se The Iron Lady med Meryl Streep

Övrigt

Några inlämningar i skolan

Jag fyller år! Vi är i Lund för första gången på min födelsedag. Vi får se när vi kan fira för vi är på kundkväll på min födelsedag så det får bli någon annan kväll.

Sen dyker det säker upp ett och annat under tidens gång.


Bilden är från förra årets födelsedagsfirande.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi måste planera in ett litet firande, för jag har en känsla av att du kommer att gilla din present!

2012-02-01 @ 17:02:07
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Hej igen!

På den här bilden är du så lik din faster Helena/Kerstin

2012-02-01 @ 18:19:54
Postat av: Kristin

Vad roligt att du tycker det Kerstin. Jag var väldigt lik när jag var liten och lite drag finns nog kvar ;-). Anna, det låter spännande!

2012-02-01 @ 21:36:24
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0