Festplanering

I helgen blir det festligt värre. Jag fyller år snart och det är dags för födelsedagsmiddag. På fredag kommer några vänner över och på lördag firar vi med familjen. Jag tycker att det är roligt att planera mat och tårta och letar recept och fixar. Det är väldigt avslappnade middagar och i år (precis som alla år) så har vi inte så mycket tid att fixa och dona så det får bli lite som det blir. Allt är bestämt och beställt till både fredag och lördag men det ska göras tårtor och till lördagen så ska vi även fixa förrätten.
Här är en bild från födelsedagsmiddagen förra året
Och så här såg jag ut på själva födelsedagen

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, tänk att det gått ett helt år! Då hade jag inte en aning om att jag var gravid... och nu får han följa med på fest. Livet är bra häftigt ibland.

2012-02-22 @ 20:58:08
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0