Halka = Vurpa

Jag har nu gjort årets första, och förhoppningsvis sista, vurpa. Jag skulle gå från bilen in till badmintonhallen och det var glansis och nedförsbacke, ingen bra kombo. Med mina gympadojjor så gick det undan, ett tu tre så låg jag där på rygg och hade slagit i ryggen. Det gick okej ändå, jag blödde från händerna men ryggontet släppte efter en stund, jag hoppas bara att jag inte är öm när jag vaknar imorgon för jag vill ut på morgonpromenad!

Jag lyckades få ett sår på handens ovansida trots att jag tog emot mig med händernas undersida(tror jag).

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas verkligen inte att du gjorde dig illa!

2012-02-21 @ 22:39:24
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0