Inte som man tänkt sig

Det blir inte alltid som man tänkt sig. Jag tänkte att det skulle vara strålande sol idag på min dag (så att jag kunde ha på mig mina nya mockastövlar) men det har varit grått och regnat och nu framåt kvällen så snöar det istället.

Planerna för kvällen var att besöka Malmö Opera för årets upplaga av Malmö Näringslivsgala vilket är Malmös svar på Guldstänk. En företagsgala som börjar med mingel och middag och därefter är det show och prisutdelning innan det blir party. Håkan ringde nyss från jobbet och meddelade att han kände sig dålig. Han blev snuvig i lördags kväll och det har tyvärr inte blivit bättre så det blir nog ingen Malmökväll för vår del. Han åker till USA imorgon så han mår nog bäst av en lugn hemmakväll.
Vi hade även planer på att gå på Guldstänk i mars men Håkan är på en företagsmiddag i Stockholm då så det blir ingen fest i Vässan heller, och då känns det extra tråkigt att inte kunna gå ikväll.
Nu ska jag sluta deppa, vem vet, han kanske känner sig mirakulöst bättre när han kommer hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0