lång väntan


Min nya dator är inom räckhåll!
Min dator gick sönder i höstas, och sen dess så använder jag Håkans supersega dator (jag är tacksam för att jag får låna den ;-) så att jag kan fixa skolan och blogga, men jag blir helt stressad av att sitta och vänta på att den ska ladda klart.
För några veckor sedan gick jag äntligen till MacStore och beställde en dator, och då fick jag reda på att den skulle komma inom 3 arbetsdagar. Jag var så glad och gick och väntade på att de skulle ringa och meddela att den hade kommit men de ringde aldrig så efter 5 dagar gick jag dit. Det visade sig att tjejen som hade hjälpt mig var ny på jobbet och hon hade missat informationen på skärmen som sa att just den modellen jag beställde var slut på centrallagret så det skulle dröja ett par veckor innan den kom.
De sa att om jag ville köpa den någon annanstans så var det okej, men den är antagligen slut på de flesta ställena och den fina rabatten jag fick får jag nog inte någon annanstans.

Nu har de äntligen ringt och meddelat att den har kommit, problemet är bara att jag kommer till Lund först om 10 dagar... Jag vill ha den nu! Men å andra sidan så har jag något roligt att se fram emot.


Bilden har jag lånat från Mac´s hemsida.

För övrigt så nyser jag mer och mer och snyter mig stup i kvarten. Jag hoppas att det håller sig lugnt under dopet imorgon så att jag klarar av att sjunga. 
Nu är det snart dags att göra sig iordning inför systronkvällen, det ska bli så roligt!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej!



Allt är som vanligt i Avesta, vi är pigga och alerta

jag tränar på gym två dagar i veckan och dom övriga idkar jag stavgång. Vad är systronkväll är det ni fyra syskon som träffas?

Du har säkert ordnat nåt mumsigt åt dem som kommer Hoppas kvällen blir trevlig. Stor kram till dig piggelin!

2012-02-03 @ 17:33:51
Postat av: Stefan

ÅH! Ge mig!! Är sugen på en Mpro!! :)

2012-02-05 @ 02:32:26
Postat av: Kristin

Ojojoj, då är det fullt upp med andra ord. Systronkväll är precis så, alla som kan träffas och äter gott elller har filmkväll eller spelar spel ;-) Jätteroligt, och nu börjar även lillebror tycka att det är roligt ;-)

2012-02-07 @ 12:36:29
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0