Ljuvlig musik

Jag har precis kommit hem efter en härlig kväll. Jag mötte upp Kajsa på Tabazco och efter maten gick vi på konsert med Västerås Sinfonietta. De bjöd på musik av Beethoven och Mendelssohn, ett riktigt bra program och pianosolisten, tillika dirigenten, var fantastisk! Fingrarna flög fram över tangenterna och han fick fram det bästa ur Sinfoniettan.

Min middag. Oliver, tonfiskröra, babyback ribs och getost med pinjenötter och bacon. Vi var duktiga och körde utan kolhydrater, jag hoppade till och med över den supergoda baguetten hon kom ut med, det är ovanligt!


I väntan på konserten

Kommentarer
Postat av: Anna

När FellePelle är lite större och inte behöver sin mamma hela kvällarna så skulle jag vilja haka på nån gång. Tapas är ju så gott och det vore trevligt med lite konsert också! ;)

2012-02-10 @ 14:22:19
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Kristin

Absolut Anna! Vad trevligt :-)

2012-02-10 @ 19:48:57
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0