Lunch?

Jag har ingen inspiration alls vad jag gäller dagens lunch. Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Kylen är ganska tom (det blir så när man bor på två ställen och aldrig kan storhandla) det enda som finns är två olika tårtor och det är jag inte sugen på. Jag ska googla runt lite och se vad jag kan komma på. Har ni några förslag på snabba och enkla recept som man kan fixa ihop när man har lite bråttom så hojta gärna till (kommentera det är inlägget till exempel) så har jag recept till framtiden!
Tulpaner från mamma och pappa

Kommentarer
Postat av: Emelie

Laxfilé i ugn med örtcremefreich, fetaost och purjolök :) Superenkelt och gott!

2012-02-29 @ 12:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0