Mästerbagarn?

Ja, det återstår att se. Den första sorten är klar och den andra ska snart in i ugnen, den ska bara få jäsa lite till ;-). Om det blir gott så kommer recepten att dyka upp här på bloggen. Håkan har smygprovat limpan och den fick fint betyg, jag hoppas att tekakorna blir lika uppskattade.

Jag undrar varför jag inte har bakat bröd tidigare. Jag älskar att baka och att baka matbröd är inte svårt alls (lätt att säga nu innan jag har smakat på dem, de kanske smakar sump...). Om de här blir lyckade så kommer jag definitivt att baka bröd snart igen!

Annas filbröd

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Den ser mumsig ut! Jag kan inte läsa din blogg varje dag för jag blir så sugen att äta när jag ser all god mat. Kram från Kerstin.



2012-02-08 @ 17:45:02
Postat av: Kristin

Hahaha ;-). Jag sa till Håkan igår att vi inte får äta ut så ofta för det är inte bra för min vikt... Vi ska skärpa oss när vi kommer ner till Lund igen. KRAM!

2012-02-08 @ 17:53:48
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0