Mer halka

Dagen började när klockan ringde 07.00, jag mötte upp AL och vi började vår powerwalk i lätt regn men hann inte mer än 100 meter innan jag halkade på ett övergångsställe. Jag landade på min vänstra sida och fick lite ont på samma ställe på ryggen som igår men vi halkade vidare, när vi hade gått knappt halva varvet hade det gått 45 minuter så vi vek av tidigare och gick igenom centrum där det är värmeslingor i marken och således ingen is.
När promenaden var klar besökte jag bokrean. När jag kom hem ringde mamma och undrade om jag skulle gå på bokrean eftersom hon hade sett några böcker hon ville ha och före kl 10 var det extra billigt. Det blev ytterligare en tur på stan och två nya bokaffärer eftersom jag inte hittade böckerna på den första affären.
Under promenaden fick jag ont i nacken och började bli stek så nu har jag ätit frukost och intagit sängläge för att vila nacken lite.
Såhär fin var himlen imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0