Mot Gloucester

Nu sitter vi på planet till London. När vi kommer fram så ska vi möta upp kören som har kommit med flyget från Arlanda och därefter blir det buss till Gloucester. Igår fick jag höra att Gloucester är det område i England som är mest "posh" ;-) vi får väl se om det stämmer.

Igår såg vi humorshowen "Köp mjölk. Skriv bok." Vi hade en trevlig stund innan med Håkans arbetskamrater och kunder. Föreställningen var helt fantastiskt rolig, Johan Wester och Anders Jansson är underbara! Om ni har möjlighet att se den så gör det! De har släppt 8 extraföreställningar så det finns nog lite biljetter kvar. Mot slutet hade jag så ont i magen att jag inte kunde få luft eftersom jag skrattade så mycket =0). Håkan torkade tårarna konstant och när de visade barnteckningarna så fick jag ont i huvudet för att jag skrattade så mycket... och då ska ni veta att jag inte brukar skratta på humorföreställningar. Jag tycker att det är bra och underhållande men det är ytterst sällan jag faktiskt skrattar högt, igår kväll skämdes jag till slut eftersom jag aldrig slutade skratta och jag skrattade högljutt hela tiden.

Det var verkligen välbehövligt att få ha så roligt! Jag kände mig helt upplyft efter föreställningen och det kändes som att det blev lite lättare att tackla livets mindre roliga delar. Vi måste se till att komma iväg på liknande shower oftare.


Kommentarer
Postat av: Anna

På tisdag kan vi kanske kolla om vi kan gå på Qvinna - ett under av liv ;)

2012-02-17 @ 22:16:34
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0