Önskningar


När jag googlade runt för att få lite inspiration så hittade jag lite olika önskelistor på olika bloggar och det jag upptäckte var att alla inlägg med önskelistor hade fått en massa hatiska kommentarer om att det är fult att önska sig saker och man ska vara tacksam om man får något alls osv. Jag lägger ut bilderna som inspiration, det här inlägget skulle lika gärna kunna vara "Såhär vill jag se ut i vår" som alla modebloggar lägger ut varje vecka.
Jag tycker att det är väldigt roligt att kunna gå tillbaka och titta på gamla önsklistor och se vad man gillade då :-).


När jag fyller år så brukar Håkan, mina syskon och föräldrar fråga vad jag önskar mig. Jag tycker att det är ganska svårt att komma på saker när jag "måste", men den här gången gick det väldigt bra.
Här är några fina saker som jag hittade när jag gick på stan i fredags.



En dataväska i brunt skinn,  den här är från Whyred men även Tiger of Sweden har en jättefin dataväska. Glasskål från Lagerhaus, örhängen från Snö (de cerisa).



Den här väskmodellen men i svart eller den på bilden under





Boken kom jag på nu att jag kanske har (jag måste kolla när jag kommer till Västerås), örhängena kommer från Pilgrim och väskan hittade jag på Åhléns. Det är en massa våriga färger på bilderna, härligt!
Boken "Gott att ge bort" hittade jag också på Åhléns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0