Promenad och ärenden

Jag ska alldeles strax ge mig ut på en promenad i det grådaskiga vädret. På vägen ska jag handla ingredienserna till kvällens romantiska middag.
Det är så mysigt när jag och Håkan lagar mat tillsammans, och ikväll har vi inga måsten, det är bara vi två som ska mysa.
Jag har köpt några paket till min älskling som han ska få ikväll, jag håller tummarna för att han tycker om innehållet.
Jag och min man på vår bröllopsdag 3 juli 2010.
Ett naturligt hjärta som jag hittade i närheten av Domkyrkan i Västerås, september 2011.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Kram Kristin,och tack för en kul och inspirerande blogg, ska testa Annas limpor så småningom.

Mycket vackert bröllopsfoto passar utmärkt idag !



Kerstin

2012-02-14 @ 17:46:33
Postat av: Anna

Ni är så fina!

2012-02-14 @ 21:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0