Solskenspromenad

Morgonen började inte bra. Jag som skulle få en liten sovmorgon vaknade av att telefonen ringde FÖRE kl 7, det är inte okej! Det var en elektriker som ville komma och titta på ett av våra eluttag. Om man nu ska komma så tidigt så tycker jag att de borde ha vett att ringa och bestämma en tid dagen innan så att man är förberedd.
Jag låg kvar i sängen när han kom hit men jag hörde att han lät helt förvånad när Håkan sa att vi låg och sov när han ringde.
Om vi nu hade "vanliga" jobb som gjorde att vi började kl 08.00 så hade han iallafall inte kunnat komma hit nu på morgonen för då hade vi behövt åka till jobbet.
Kl 8 mötte jag upp Al för en promenad i solskenet, isen är nästan helt borta nu så det var en riktigt härlig promenad. Nu är jag på betydligt bättre humör än imorse och det är äntligen dags för frukost.
Jag längtar efter fil med färska bär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0