Te på Svenskt Tenn


Estrid Ericsson, grundare av Svenskt Tenn.


Igår njöt vi av Afternoon tea på Svenskt Tenn på Strandvägen, dock utan scones då vi valde en lite mindre variant. När jag laddade upp bilderna på datorn märkte jag att jag var en väldigt dålig fotograf då jag missade att föreviga flera fina detaljer. Tekannan var en favorit som jag gärna hade köpt med mig hem, och bröden var så vackra med osten som stack ut som taggar... Det får helt enkelt bli ett återbesök snart så att jag får en ny chans att fota ;-)

Håkan hugger in på det lilla, men underbart goda brödet med spansk lufttorkad skinka och appenzeller.



En mini-mini-cheesecake till mig som försvann i ett nafs ;-)


Och en minibulle till Håkan


Håkan har svårt att hitta skärpan...


De har så mycket snyggt, både möbler och tyger, men smakar det så kostar det. Den här byrån blev både jag och Håkan förälskade i, men 120 000 kronor känns liiite saftigt ;-)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0