Tentaresultat

Woop woop, kan ni tänka er, jag fick väldigt bra resultat på senaste tentan =0). Det innebär att jag kommer att få VG på kursen i lönsamhet som jag läste under hösten. Egentligen så bryr jag mig inte om jag får G eller VG, det är bara skönt att klara kursen, men det är klart att det känns bra att det mesta blev rätt. Jag har fortfarande inte fått tillbaka tentan än så jag vet inte vad som gick bäst men det ska bli spännande att se.

Tack älskling för att du hjälper mig att förstå alla krångliga böckern=0).
Den här bilden är tagen vid Niagarafallen 2008.

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis vad roligt!

2012-02-18 @ 21:40:13
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Sandra

Åh va fin bild på er två :)



lite som ett bevis på att äkta kärlek finns <3



:)

2012-02-21 @ 01:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0