Tråkdag

Det blir inte många knop idag. Vänstra sidan av min nacke värker och det enda som är någorlunda behagligt är att ligga på rygg i sängen med en liten kudde under huvudet. Min syster ringde och ville ha med mig ut på en liten shoppingtur men jag fick tacka nej :-(.
Jag ska försöka läsa lite nu på eftermiddagen och så hoppas jag att värken lättar lite så att jag kan vara med på kören ikväll.
Idag fick jag lära mig något nytt av Jenny, nämligen att sushiriset innehåller väldigt mycket socker så det är inte alls nyttigt. Tji fick jag, nu får sushi läggas till på listan över onyttig mat som man bara får unna sig någon gång ibland eller göra som Håkan, äta den utan ris. Tänk att det nästan alltid är så att det som är riktigt gott är onyttigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0