Valentine

Många ser bara alla hjärtans-dag som något affärsjippo och jag kan hålla med om till viss del, men man behöver inte köpa något om man inte vill det, man kan ha det mysigt ändå. Jag tycker att det är fint att det finns en dag när det är okej för alla att bli romantisk och säga till sin vän eller partner hur mycket de betyder.
Jag önskar er alla en mysig dag och att ni får umgås med era nära och kära.
Min dag började väldigt mysigt då jag, Emilia och Håkan och njöt av en lång, härlig frukost tillsammans. Vi hade bland annat ägg och nybakat bröd. En riktigt bra start på dagen!
Jag passade på att slänga ihop filbrödet (som jag la upp receptet på härom dagen) igår kväll innan vi spelade spel så vi hade nybakat imorse + att Emilia fick med sig en limpa hem.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vet man att man har tid för mysfrukost så kan jag varmt rekommendera "mina" frukostfrallor. Sååå gott med nybakat på morgonen!

2012-02-14 @ 21:51:52
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0