Vårkänslor

Jag är nu hemma i lägenheten efter en del förseningar. Håkan är på jobbet och jag ska packa inför morgondagens resa. Målet är även att hinna repa på några sånger och komma någon vart med studierna... Allt som är påbörjat finns på Håkans dator så jag måste maila över det till den nya. Den nya datorn är kvar i Västerås, jobbigt att släpa den när jag med största sannolikhet inte kommer att kunna blogga från den i helgen. Det kommer att komma upp lite inlägg ändå, bland annat receptet på de supergoda tekakorna jag gjorde förra veckan.

När vi lämnade Västerås var det -11 och när vi kom till Lund +1 en ganska stor skillnad. Jag fick vårkänslor när vi klev av tåget och jag kände hur solen värmde mitt ansikte.
I England ska det vara 6-10 grader i helgen så jag har med mig en tunnare vinterjacka som jag hoppas är lagom varm.

Såhär såg soluppgången ut i Norrköping imorse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0