Årskrönika, del 1


Jag ska göra ett försök att sammanfatta 2011. Det var mitt första år som bloggare och det kommer att vara så roligt att i framtiden kunna gå tillbaka och titta vad man hade för sig ;-).

Januari
Jag gick ner till halvtid på jobbet för att kunna spendera mer tid med Håkan i Lund. Jag avslutade en kurs i ensemblesång på MdH och påbörjade en universitetskurs om världens vin och sprit på distans i Grythyttan. Vi fick hem vår nya, underbara säng från Dux. Månaden avslutades med en resa till London för att hälsa på Emilia.

Februari
Jag började blogga!
Anna och Anton kom ner till Lund och hälsade på oss över en långhelg. Alla hjärtans dag spenderade jag med fina familjen F eftersom Håkan var i Lund. Vi spenderade en weekend i Stockholm där vi shoppade, åt middag på Volt och såg Rent & fräscht på Berns. jag blev dessvärre matförgiftad och i efterhand fick vi reda på att det var musslorna jag åt till lunch på Grodan som var boven i dramat. Vi köpte en hel del tavlor till västeråslägenheten och vi var med i tidningen "Hemma hos", de gjorde ett hemma hos-reportage.
Jag fyllde 28 år och firade med en middag tillsammans med familj och vänner.





Mars
Jag gick på Guldstänk (en "Oscarsgala" för Västeråsföretag) med jobbet. Vi hade rephelg med Lunds Kammarkör i Höllviken. Min lillebror kom hem från Australien. Vi hade konsert med Voces Sine Nomine i Lunds Domkyrka.





Japp, det var en kort sammanfattning av första kvartalet, fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0