En liten lista...

Eftersom jag är så tråkig idag så kommer en liten lista så att ni har någonting att roa er med ;-). Jag hinner inte med hela idag så den fortsätter förhoppningsvis imorgon.

1. Hur gammal är du om fem år? 33 (!) år
2. Vem var den sista du träffade? Håkan
3. Hur lång är du? 173 centimeter
4. Vilken var den senaste film du sett? Den senaste Sherlock Holmes-filmen
5. Vem ringde du senast? Håkan.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ”Ta med min halsduk!!!" Till Håkan.
7. Vad är dagens planer? Sjunga med lilla gruppen med Peter Phillips och sen äter vi middag med Peter
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS! Smidigt och enkelt, det känns nästan konstigt och ovant att ringa ibland men oj så skoj det är att prata med en nära vän i telefon, jag gör det alldeles för sällan!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? 7 januari innan vi åkte till Lund

11. Vilken ögonfärg har du? Blåa och lite gråa
12. När vaknade du idag? 07.30 av Håkans väckarklocka, men jag förstod inte vad det var som lät ;-)...
13. Har du någon gång hittat en katt? ?? Nej, inte som har varit övergiven...
14. Vilken är din favoritplats? Vardagsrummet i Västerås och FRANK
15. Vilken plats föredrar du minst? Källaren i Lund

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas att jag och Håkan har två barn och att jag har ett roligt och utvecklande jobb. Vart vi bor är mer osäkert så det låter jag vara osagt ;-).
17. Vad skrämde dig som barn? Spöken.
18. Vem fick dig att skratta senast? Håkan
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar & stationär, men ingen av dem fungerar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två som jag använder men ju fler dessto bättre
23. Hur många landskap har du bott i? Två, Västmanland och Skåne
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Japp
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor

26. Är du social? Ja, för det mesta. Ibland vill jag bara vara själv (läs vara med Håkan) men är jag pigg och glad så vill jag ha människor runt om mig.
27. Vilken är din favoritglass? Chokladglass och pecannötkola!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara och slösa. Shoppa, resa och sätta in resten på banken.
29. Tycker du om Kinamat? Nej, men jag älskar thaimat
30. Tycker du om kaffe? Ja, cappuccino är min favvo men även kaffe med mjölk är gott

Fortsättningen följer som sagt imorgon..

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej!

Roligt att läsa din blogg, och vilken fena du är på att baka! Säkert arv efter farmor, och kul att pappa fortsätter med att baka rullrånen!

Ni verkar ha ett mysigt liv du och din Håkan

Ttrevlig helg

Kerstin

2012-01-27 @ 16:49:25
Postat av: Anna

8: ja - vi pratar för sällan i telefon. Borde passa på när du är i Lund och vi inte kan träffas.

14: Är inte det samma sak? ;)

16: Här! Det är så trist när ni är så långt bort!

2012-01-27 @ 23:27:08
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0