En seg onsdag

Jag var uppe och sa hej då till Håkan som hade ett tidigt möte imorse sen fick jag krypa ner i sängen och få lite sovmorgon ;-) underbart.

När vi kom hem från körrepet igår så försökte jag att logga in på hemsidorna till de distanskurser jag läser. Den ena kursens hemsida hittade jag direkt, utan problem och beställde hem kurslitteraturen från Adlibris. Den andra kursen har jag redan beställt böckerna till (de ligger och väntar på ICA i Västerås och ska hämtas på fredag kväll) och igår försökte jag bara att hitta rätt hemsida, men det var helt omöjligt. Lunds universitet tycker man ska ha en lättförståelig webb, men den är allt annat än det. När jag efter en lång stund tror att jag har hittat rätt så kan jag inte logga in, antingen har inte min registrering gått igenom eller så är det inte dit jag ska. Jag mailade den kursansvarige inatt så jag hoppas att hon svarar snart så att jag kan komma igång med kursen.

Nu är det dags för en tidig lunch och sen fortsätter pluggandet! Jag har lite svårt att koncentrera mig på det för jag och Håkan ska på dejt ikväll och det är mycket roligare att tänka på ;-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0