Födelsedagsfika

Nu ska ni få se vad vi bjöd på i söndags när vi hade det sista kalaset för Håkan.



Morotskaka, min absoluta favorit.


Kolakakor


Hallonsockerkaka


Håkans kanelbullar, noblessegömmor och chokladbollar


Tårtorna beställde vi från konditoriet här på Klostergården, här ser ni frukttårtan


...och här är hallonmoussetårtan.


Och så pepparkakor som knappt syns på bilden ;-).


Noblessegömmorna och chokladbollarna hittar ni recept på under "bakrecept". Jag kommer att lägga ut några av de andra recepten under veckan.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj oj oj, nu gav du mig INGEN ångest då jag borde baka till på lördag! Har du nåt tips på enkla recept på smarriga kakor? Henric fyller år så jag tänkte bjuda på något bakat iallafall...

Postat av: Lena

Vilken jädra fest! Du är tydligen en jäkel på att baka!

2012-01-18 @ 15:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0