Glada skratt

Jag har precis kommit hem från mit tur på stan. Nu när inte centrum är precis runt hörnet längre så kommer jag inte dit lika ofta. Det positiva med det är att jag gör av med mindre pengar. Nu var det ett tag sen jag var där men jag blev ändå lite överraskad av att se nya affärer samt att se att en affär som har funnits väldigt länge nu har total utförsäljning och ska slå igen.

En av de saker som stod på min inköpslista var ugnsplåtar då det inte finns speciellt många till vår nuvarande ugn och med tankte på det vi ska baka i helgen så kan det vara bra att ha åtminstone 3 plåtar. Det var dock inte så enkelt som jag trodde då man måste kontakta tillverkaren och beställa direkt från dem. Så vi hinner inte få några plåtar till helgen men det får lösa sig ändå.

Nu tittar jag på AFV och skrattar gott åt små söta barn!

Solnedgång i Lund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0