Good news!

Jag fick ett mail idag som meddelade att jag kom in den andra kursen som jag hade sökt nu till våren, det blir mycket att läsa men oj vad roligt det ska bli!
Nu är jag anmäld men det dröjer några dagar innan jag kan logga in och hitta all information och kurslitteratur så än så länge lever jag i en glad ovisshet om vad som väntar med tentor och inlämningsuppgifter.

Jag säger skål och firar med att åka och storhandla ;-) Jag ska bara vänta på Håkan som hjälper Emilia med att handla TV och sätta upp en "träningsbar" i hennes lägenhet. Jag skulle egentligen följa med men jag kände att det var bättre om jag stannade här och skrev inköpslistor och tittade ut recept till baket (mindre stress än om jag skulle gjort både och). Mitt första "nej, det passar inte" alltså ;-) även om jag inte ens behövde säga det =0) det gäller att börja lätt!

SKÅL!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till antagningen!

2012-01-10 @ 21:57:26
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Kristin

Tack Anna!

2012-01-10 @ 22:06:01
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0