Jag drömmer mig bort

Det är grått ute och jag drömmer mig bort från böckerna till sol och bad. Håkan fick en resa till Italien av mig när han fyllde år, vi hoppas att vi kommer iväg någon gång i maj om det funkar med Håkans jobb. Då är det inte supervarmt i Italien så det blir nog en resa till någon stad istället för sol och bad.

Här är bilder från Italien när vi var där i somras, först var vi med kören i Rom och därefter fortsatte vi söderut själva.

Capri




Jag solar vid poolen i Taormina


Åh, jag önskar verkligen att vi kunde åka redan nu till något varmt ställe men det är fullt upp med jobb och studier så det går inte.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag längtar också till solen!!! Önskar att vi kommer iväg i vår, men får se om det blir så eller inte.

2012-01-26 @ 21:36:54
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0