Jakten på den försvunna kycklingen

Vi landade på Sturup i tid och svängde sedan förbi Konsum här på Klostergården för att köpa ingredienser till middagen. Vi ska äta Flygande Jakob ikväll men på Konsum fanns varken kycklingfilé eller bananer...så då gick vi till Netto som ligger vägg i vägg med Konsum men de hade inte heller kycklingfilé eller bananer. Vilken mataffär har inte bananer??? Vi fick då sätta oss i bilen och åka till Ica kvantum så det tog längre tid än väntat. Nu står maten i ugnen och vi ska snart få äta en riktigt sen middag.

Min mobil är lite konstig, när den har varit avstängd, det är den bara när jag flyger, så står det "ingen service" och jag kan inte ringa eller använda internet på flera timmar (därav den sena uppdateringen här på bloggen). Nu är jag hemma och kan använda vårt trådlösa nätverk men jag kan fortfarande inte ringa. Jag har testat att starta om den flera gånger men det hjälper inte. I fredags tog det 4-5timmar innan den fungerade igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0