listan, del 2

Här kommer fortsättningen på listan...

31. Vad dricker du till frukost? Te, vatten eller juice
32. Sover du på någon särskild sida? Det är olika i Västerås och Lund, men regeln är att jag ligger längst bort från dörren (fråga inte varför för det är så himla löjlig anledning).
33. Kan du spela poker? Nej, egentligen inte men jag gör det ibland ändå med familj och vänner och det brukar gå väldigt bra! ;-)
34. Tycker du om att mysa? Ja!!!
35. Är du en beroendemänniska? Beroende av socker och kolhydrater

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp.
37. Vill du ha barn? Ja, jag älskar barn! 
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite, lite franska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool så att man slipper besvärlig sand och sjöborrar

41. Vad spenderar du helst pengar på? God mat, kläder, väskor och resor
42. Äger du dyra smycken? Ja, några få dyrgripar ;-)
43. Bästa låten just nu? Veronica Maggio´s senaste album innehåller många bra spår.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vatten.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Det är Håkan.
46. Välj ett ärr på din kropp? Jag har ett på näsan sen jag var lite och hade vattkoppor.

47. Vad har du för ringsignal? Veronica Maggio "Jag kommer" och när H ringer så är det "Unforgettable".
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja!
49. Flirtar du mycket? Nej, inte sen jag träffade Håkan men innan dess var jag nog ganska bra på det ;-).
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Olika ställen eftersom det är ett collage
51. Kan du byta olja på bilen? Sorry pappa men jag kommer inte ihåg hur man gör.

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, aldrig.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Marie Jungstedt (kommer inte ihåg namnet på den men det är hennes 6e bok)
54. Läser du dagstidningen? Ytterst sällan i pappersform, men gärna på datorn.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Ja, det händer
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P4
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mitt kontonummer på banken
59. När var du i kyrkan senast? Igår när vi repade till konserten
60. Favoritresmål? Oj, många! New York, Miami, Italien...listan kan göras lång! 

Kommentarer
Postat av: Anna

51: Måste man inte lämna in bilen på verkstad för att BYTA olja? Det är väl bara fylla på man kan göra själv? Så är det i alla fall i min värld ;)

2012-01-28 @ 15:39:56
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0