Lördag

Vi höll på att flytta kartonger, packa upp, städa och baka igår så det blev ingen myskväll direkt. Vi tog en paus och tittade på "På Spåret" men annars var det fullt upp. 

Jag bakade kolakakor och gjorde chokladbollar inför söndagens fika och baket fortsätter imorgon, precis som städningen. Matsalen är nästan klar, skrivbordet som står där ska ut, men det får bli efter söndag för det hinner vi inte fixa (det är ett enormt skrivbord i massivt trä så det behövs några stycken för att flytta det samt någonstans att ställa det). 

Idag ska vi först repa med lilla gruppen, tredje repet för veckan, konserten närmar sig med stormsteg så det är bra att vi blir samsjungna. Efter repet blir det mer fix här hemma.

Jag kom precis på att jag inte har visat bilderna från Håkans fest än, de kommer inom kort hoppas jag, jag bjuder på en bild på vackra tulpaner som Håkan fick, så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0