Tung läsning

På mer än ett sätt kan jag säga! Boken till höger på bild är en normalstor bok, den till vänster är helt enorm. Den gick precis i min stora dataväska (den fick nämligen inte plats i ryggsäcken) och den väger multum! Dessutom var den dyr men vad gör man inte för studierna.
Över 1000 sidor, och såklart på engelska. Jag har inte tittat på lässchemat än men jag håller tummarna för att det är "Vad är vetskap?" som ska läsas först, den har endast 300 sidor (dessutom är sidorna väldigt mycket mindre).
Jag letar fortfarande efter en bok som inte verkar finns någonstans, och så väntar jag på några böcker som jag beställde förra veckan, sen har jag så att det räcker till slutet av mars.




Kommentarer
Postat av: Frida

Den psykologiboken hade jag, den är bra ju! Pedagogisk och lättöverskådlig liksom! :)



Kram!

2012-01-25 @ 13:42:39
URL: http://iskallenpafrida.blogg.se/
Postat av: Kristin

Haha, jag har inte börjat läsa i den än...men vad bra ;-) då vet jag att jag har något att se fram emot!

2012-01-25 @ 13:46:19
URL: http://reising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0