Utpumpad

Igår kväll bestämde jag mig för att inte ställa någon väckarklocka eftersom jag behövde sova ut. Det resulterade i att jag vaknade av ett sms kl 13.15!!!!!

De senaste veckorna har sprungit iväg och det har gått i ett hela tiden så i lördags kväll kände jag mig nästan sjuk. Jag var yr, tårarna hotade att tränga fram vid minsta lilla och jag tappade bort orden, hela tiden. Inte roligt alls, varken för mig själv eller de i min närhet.
Det enda som är kvar på viktiglistan nu är tentan på lördag morgon, så jag börjar se ljuset igen ;-).

Nu är det dags att stiga upp och öppna böckerna!

Fina tulpaner som Håkan fick igår på kalaset!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad skönt att du fick sova ut ordentligt! All stress tar till slut ut sin rätt tyvärr.



Det är förresten inte jättebråttom med datumen i vår, det är bara att jag kom på att det börjar bli dags att tänka på dag när det ska passa för oss, brorsan, er och så får vi inte glömma kyrkan ;)!



Jag saknar dig med massor och hoppas verkligen vi hinner ses en stund när du är i stan nästa gång. jag försöker planera så lite som möjligt, för det är skönt att ha tomt i kalendern. Det betyder även mer tid till spontandejter med dig ;) Kram

2012-01-16 @ 15:57:49
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0