Bengt Hallberg och bloggfix

Vilken härlig eftermiddag vi har haft ute i Strömsholm, Bengt Hallberg var så bra och en glad överraskning var att bandet som spelade före paus, Soundstream jazz sextet, innehöll tre medlemmar som gick på musikgymnasiet samtidigt som mig. Vi köpte med oss två skivor hem så att vi kan fortsätta att lyssna här hemma.
 
 
 
 
Jag och min lillebror ska fixa lite här på bloggen och ändra lite i utseendet nu när det är sommar ;-). Vi får se hur långt vi hinner idag för vi ska snart ner till Cirkus där det är söndagsmys för medlemmar.
 
Om något ser mysko ut så får ni gärna säga till, vi hoppas att det ska gå så smidigt som möjligt men av erfarenhet så vet jag att inte allt brukar klaffa efter första försöket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0