En kväll i Washington

Vi blev hämtade på hotellet igår kväll av Suzanne och hon tog oss till en restaurang där Heather och Jim väntade. Jag har aldrig träffat någon av dem förut men de är Håkans vänner från när han var ung och spenderade en sommar i USA.
Vi hade jätteroligt ihop och vi åt goda hamburgare (som Obama har ätit ;-). Tyvärr hade jag inte kamera med mig men Suzanne tog lite bilder som jag ska få se senare.
Även om jag inte har träffat dem tidigare så har vi haft kontakt på facebook så det var så roligt att äntligen få träffa dem och se vad de har haft för sig den senaste tiden.
Efter middagen gjorde vi Washington by night och vi fick se alla kända byggnader i kvällsskrud.
Idag ska vi vi se så mycket turistställen som möjligt. Vi ska börja med Arlington cemetary där Kennedy´s gravar finns, sen får vi se vart det bär av.
 
Eftersom jag inte har några bilder från igår så kommer det två bilder på oss från båten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0