Enchantment of the Seas

Eftersom jag inte har kunnat blogga på en vecka så är det svårt att veta var jag ska böja, men jag börja med att visa några bilder från båten.  Vi har varit ganska dåliga med kameran, den har fått vila mycket och det har varit skönt eftersom jag ALLTID ska fota allting.
 
Här ser ni vår hytt  - Our stateroom on Enchantment of the seas.
 
Det var värmt men ganska grått när vi lämnade Baltimore för att ge oss ut på Atlanten. Det första vi gjorde var att gå på upptäcksfärd.
Här är Håkan vid barnpoolerna - Håkan explores the boat.
 
 
Underhållningssalen
 
Det blev mycket kortspel under veckan på båten, här sitter vi på balkongen och njuter.  - Our balcony on the boat.
 
Jag kollar så att allting går rätt till när vi backar ut från hamnen.
 
Ser ni den lilla bojen/pricken i vattnet? Exakt på den punkten satt mannen (Francis Scott Key) som skrev USAs nationalsång och fick inspiration. När hans båt var vid den punkten såg han den amerikanska flaggan och blev inspirerad till The Star Spangled Banner.
  - On this point, Francis Scott Key got the inspiration to The Star Spangled Banner.

Kommentarer
Postat av: Lena

Ska ni på kryssning?
Vart då?

Svar: Vi har vart på en veckas kryssning till Bermuda ;-) nu är vi tillbaka i USA igen.
Kristin

2012-07-27 @ 23:08:26
Postat av: Anna

Ni ser ju ut att ha haft det bra, härlig hytt! Jag kollar gärna på bilderna sen när ni kommer hem!

Svar: Gärna det =0). När jag är i Västerås och ni är hemma från US så kan vi ha många dater ;-)
Kristin

2012-07-27 @ 23:09:29
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Anna

Enjoyed reading your blog and seeing your pictures, and meeting you on the Enchantment of the Seas. The translation function allows me to read it in English. I will check your blog in the future months, for updates!

2012-07-31 @ 12:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0