Jag har fyndat!!

Det finns en del klädesplagg som jag inte skulle köpa, mest på grund av att jag inte vågar gå in i butiken och prova eftersom jag utgår från att det inte finns någon storlek eller modell som passar min kropp.
Levis-jeans är en sådan sak, eller egentligen vilka jeans som helst som man köper i en jeansaffär. Om jag har jeans på mig så kommer de ifrån Lindex eller KappAhl där jag vet att det finns byxor som passar mig.
 
Idag var vi ute på stan för Håkan behövde ett par jeans inför vår semester. Jag var helt genomsvettig eftersom det är så kvavt ute och ville mest bara få det överstökat, jag kände mig lite sur mot killen i butiken men han sprang och hämtade nya byxor och storlekar till Håkan och när Håkan hade valt ett par så frågade han mig om inte jag behövde ett par jeans. Jag svarade snabbt nej och förklarade att jag inte trivs i jeans. Han sa att de hade väldigt bra och sköna jeans och frågade igen om jag inte skulle prova ett par, nu när det var rea och allt.
 
Efter en stunds tvekande och efter att ha frågat om de har stora storlekar, vilket han sa inte var något problem så hoppade jag in i provhytten med ett par jeans. De gick på helt utan problem, och jag kände mig fin i dem. Det bästa var att de kostade 300kr istället för 1000kr. Jag visade upp mig för Håkan och försäljaren och de tyckte båda att de satt kanonbra. Jag fick med mig ett par liknande par in som satt lika bra och kostade 270kr så jag köpte båda två.
 
Det känns fantastiskt att kunna ha "riktiga" jeans =0)
 
 
 
Här är det ena paret på
 

Kommentarer
Postat av: anna

Vad härligt med jeans som passar! Beröm Håkan nu för att bilderna är tagna ur din smala vinkel ;) Du är skitsnygg!

Svar: Det ska jag göra ;-) TACK Anna!!
Kristin

2012-07-07 @ 16:41:35
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Lina R

Verkligen snygga!!!
Du passar super i jeans, bara så att du vet det!

Svar: TACK Lina, det värmer gott =0)
Kristin

2012-07-07 @ 18:11:46
Postat av: Daniel

Du har reklam för LO på din blogg. Kan man inte välja att slippa vänster-reklam??

Svar: Haha, ja det vore nåt ;-).
Kristin

2012-07-07 @ 21:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0