Kärleksmiddag på FRANK

Vi har precis kommit hem efter en underbar middag på FRANK, vår absoluta favoritrestaurang som vi besökte dagen till ära. Vi gick dit redan klockan 17 när de öppnade så att vi var säkra på att få bord, de har nämligen ingen bordsbokning på sommaren. Vi var första gästerna så det var lugnt och skönt när vi njöt av champagnen.
 
 
Jag öppnade kuvertet som jag fick av Håkan, vad det innehöll får ni ser imorgon när jag även kan visa Håkans present.
 
Vi åt god mat och drack ett underbart gott vin. Överst ser ni förrätten, carpaccio med marinerad kronärtskocka och parmesan. Nere till vänster är skaldjursrisotto med kräftor och hummer som jag åt till varmrätt och min dessert blev "snickers", chokladkräm, kolasås och nogatskum.
 
Håkan åt slaktarstek till varmrätt och sommar-pannacotta till dessert.
 
 
Nu ska vi mysa ner oss i soffan och titta på Morden i Midsomer. En härlig dag och kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0