Middag i N.Y, onsdag del 2

 
När det hade slutat regna igår gav vi oss ut för att att äta middag. Det blev T.G.I.F och jag bestämde mig för att testa något nytt. Jag valde kött och räkcombo medan Håkan valde biffen. Det var jättegott men så otroligt mycket mat!
Såhär såg min potion ut, jag struntade i pommesen och gav en del av köttet till Håkan men blev ändå alldeles för mätt...
 
Håkan på väg ut från T.G.I´s
 
Håkan ville gärna besöka baren som ligger högst upp i hotellet så när vi kom tillbaka hoppade jag ur mina gympadojjor och bytte till ett par högklackade skor.
 
Men när vi kom upp till baren såg det ut såhär...
 
Det är svårt att se för bilden blev mörk trots att blixten var på. Det var en utomhusbar så på grund av det tidigare ovädret så hade den stängt. Så vi gick ner och tittade på fyra avsnitt av The Big Bang Theory istället.

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att du mår bättre gumman!

2012-07-19 @ 21:46:40
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0