New York, fortfarande sjuk

 
Just nu sitter jag i sängen och väntar på att Håkan ska komma hit till rummet med någon mat till mig. Jag försökte att äta lite igår kväll men det har jag fått ångra större delen av natten men om någon timme ska jag försöka med mat igen. De andra ska ut på stan när Håkan kommer tillbaka, idag tror jag att det är Empire State Building de ska börja med.
Det är lite tråkigt att ligga här men jag är mår fortfarande dåligt, är helt slut i kroppen och värmen och luftfuktigheten här i New York skulle göra det olidligt för mig som inte är frisk.
 
En bild från Central Park där de andra var igår.
 
Eftersom jag är på hotellrummet ska jag försöka att få ihop några inlägg om vad vi har gjort hittills på resan. I Boston hade vi ingen internet (därav bloggfrånvaron) och här är det väldigt segt men jag hoppas att jag ska få upp några bilder iallafall.

Kommentarer
Postat av: Lena

Men gumman...vilken jäkla otur du har! Hoppas du blir bättre snart så du inte missar för mycket. Krya på dig! Kram

2012-07-16 @ 18:58:30
Postat av: Håkan

Älsklingen min! Jag saknar dig här ute vid min sida. Jag hoppas så att magen blir bättre. Pussar i massor till världens underbaraste tjej - min fru! Puss puss puss

2012-07-16 @ 21:07:29
Postat av: Anna

Men vännen vilken otur du har! Hoppas det vänder fort så du inte missar så mycket av resan. Kram

2012-07-16 @ 22:42:37
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0