Riche

Det blev en middag på Riche igår och efter det gick vi till hotellrummet och tittade på Svt-play. Jag var så sugen på kaffe efter middagen så jag beställde in en cappuccino, men med tankte på att jag var vaken till strax efter halv 4 imorse så borde jag inte ha gjort det. Jag är väldigt lättpåverkad av kaffe och borde nog inte dricka kaffe efter klockan 15, om det inte är så att jag vill vara vaken länge.
 
Ett glas rosé fick inleda semestern
 
Det blev ett litet missförstånd vid beställningen så istället för en förrätt så fick vi in varsin minivariant av en förrätt, men det var väldigt bra för då fick jag äta förrätt men i en mindre variant. Till varmrätt valde jag biff med en sallad till, och till kaffet kom det in en tryffel.
 
Här är vi på väg hem till hotellet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0