Shopping i Boston

 
I fredags åkte vi till ett stort shoppingcenter utanför Boston (I Wrentham). Jag hade verkligen sett fram emot den här shoppingen sen februari/mars då vi bestämde att vi skulle åka dit på semestern. På bilden ovan är jag redo för att åka och shoppa (H gick precis in i bild när jag fotade men det såg jag först efteråt).
 
Just själva shoppingcentret var inte så mycket att fota, det var butiker som låg i långa rader. Det fanns en del affärer som man kände igen men de flesta var, för mig, okända märken. Jag tog några kort i en av chokladaffärerna, där man blev frestad av skyltfönstret.
 
 
Alla fyra shoppade, jag som hade siktat in mig på en ny Michael Kors-väska hittade ingen sådan. De hade inte riktigt det senaste sortimentet och det fanns ingen som jag tyckte var supersnygg och värd pengarna man faktiskt måste lägga. Jag hittade dock lite annat som ni ska få se snart för jag får inte in fler bilder i det här inlägget.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0