Shopping i New York

Vi tog en rejäl sovmorgon igår. Det var söndag och vi kände mest för att strosa runt och njuta av atmosfären. Vi började med brunch på A.O.C som ligger här i Greenwich Village och därefter blev det en dag på stan och lite shopping. Vi gick förbi en Michael Kors-butik (den tredje för den här resan) och de hade rea!! Det blev lite shopping där innan vi gick vidare till Victoria´s secret. Jag älskar Greenwich Village, jag skulle absolut kunna tänka mig att bo här, på varje gata finns minst en trappuppgång/hus där någon av oss säger "här vill jag bo om vi flyttar till New York". Det är en dröm, och det är nog ingenting jag inners inne vill ska hända men det är kul att drömma stort!
 
 
En liten och behändig handväska från Michael Kors.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0