Snart middagsdags!

Vi är framme i Stockholm. Tågresan gick bra och det var riktigt svalt och skönt på tåget och här i Stockholm är det inte alls lika kvavt som i Västerås. Vi tar en liten paus på hotellrummet nu men ska snart ut och äta, det blir nog en ganska tidig kväll för jag var uppe tidigt imorse, mitt pass på gymet började kl 07.45! Det var sista passet innan semestern. Jag har med mig träningskläder men kommer mest att göra lite hemmaövningar och promenader då jag inte tror att det är så många av de hotellen vi ska besöka som har gym. 
 
 
Eftersom jag inte har fotat någonting idag så får ni se en bild på oss från den 9 juli 2011 då vi lämnade Capri och åkte till Sicilien. Jag fick inte med mig någon solhatt i packningen idag (det inser jag nu när jag ser den här bilden) så jag får köpa en ny på Bermuda som jag kan sälla till samlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0