Tacokväll med vänner och träning

Dagens pass var riktigt jobbigt, precis som igår. Idag var det ben och bröst som stod i fokus och som lite bonus blev det mage också. Jag var helt illamående efter passet, vilket betyder att jag har tagit ut mig totalt och det är det som är meningen :). Det blev en lugn promenad hem och nu ska jag ta det lite lugnt innan lunchen.
 
Igår kväll var vi hemma hos familjen F som bjöd på Tacos, det är så himlans gott tycker jag. Vi hade en trevlig kväll och det är mysigt att kunna träffas en vardagkväll tycker jag. Då känns veckan lite festligare. Det behöver inte vara avancerat och det behöver inte bli sent, det är bara trevligt att träffas. Under höst och vår är jag ofta upptagen på vardagkvällar men nu till hösten så är jag inte med i barmintongruppen så nu kanske det finns möjlighet för lite mer vardagsdejter.
 
Jag försökte ta kort på oss när vi väntade på bussen
 
Vår söta gudson Felix som är en riktig solstråle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0