The Circus och Vintage

 
Vi hann inte med så jättemycket bloggfix igår, så vi kommer att fortsätta när jag är tillbaka i Sverige igen. Stefan trodde även att han förstod varför mina bilder klipps av på högerkanten så jag hoppas att han kan hjälpa mig med det också.
 
På Circus igår var det väldigt trevligt. Vi fick prova Aperol, som är en bitter, (typ Campari, det är faktiskt så att Aperol tillhör Camparifamiljen) både i drink och för sig själv.
Levins optik hade med sig en massa solglasögon, och det som var speciellt med dem var att de var från den gamla goda tiden, men då var det vanliga glasögonbågar och nu har de satt i färgade glas istället. Mina favoriter var YSL-bågarna från 60-talet. De har över 400 par som de säljer i butiken så när vi är tillbaka i stan igen tänkte jag kika in och se om jag hittar ett par som passar mig.
 
 
 
Vi hade en väldigt trevlig kväll som avslutades med The Town, en film om bankrånare i Boston, dit vi ska åka senare i veckan. Boston är tydligen den mest bankrånstäta staden i världen (eller hur det nu var...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0