The Freedom Trail


I Boston finns det en markerad väg som kallas The Freedom Trail, den tar en genom Boston och man får titta på diverse hus under vägen. Om jag besöker Boston igen så kommer jag inte att gå The Freedom trail då jag inte tyckte att den gav någonting, det var bara långt att gå och den visade ställen som inte var så intressanta. Det positiva var att man fick se ganska mycket av Boston och det var kul.

 
Den första byggnaden på vandringen.
 
 
Jag inser nu i efterhand att jag knappt fotade några av byggnaderna som var med på vandringen (så intressanta var de) men Håkan fotade det här skeppet som var den sista punkten på promenaden.
 
Här är vi varma och trötta och vill tillbaka till hotellet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0