Tillbaka i USA

Vi kom tillbaka till fastlandet för några timmar sen. Vi åkte direkt till Hertz och hämtade ut en ny hyrbil och körde till Washington där vi ska vara de närmsta dagarna.
Det blev en tidig morgon för vi gick av båten redan klockan 7.30 trots att vi försov oss.
 
Vi har har haft en underbar resa och ni ska få se bilder under de kommande dagarna. Jag och Atlanten är väl inte riktigt överens, det var väldigt gungigt på båten och stora vågor. Nu när jag sitter här på hotellrummet så känner jag hur marken under mig gungar. Internet ombord på båten var nästintill obenfintligt. Det kostade flera hundra kronor för en timme och då var det väldigt långsamt så det blev inget internet för oss och därmed blev det en lång bloggpaus.
 
Just nu så strular internet här på hotellet så det blir inga bilder i det här inlägget. Vi hörs lite senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0