Träningsmorgon

Den har morgonen har vart riktigt bra. Jag började med en timmes styrketräning på gymet, idag var det fokus på triceps och rygg. Därefter var det dags för en powerwalk, eftersom jag skulle vara på gymet redan kl 07.45 så var det lite tidigt att powerwalka innan gymet så det fick bli en promenad efteråt. Eftersom jag hade gymet först behövde jag inte äta frukost emellan och vänta en timme så klockan 10 var jag klar med dagens träning, det känns skönt! Vi hade en extra kamrat idag på promenaden, Matilda, som jag känner sen skoltiden. Det var roligt att höra vad hon har för sig, och eftersom det var ganska tidigt så var det inte så mycket folk ute så vi kunde gå tre personer i bredd :-).
 
För ett år sedan idag stod jag vid Spanska trappan i Rom, idag blir det en dag i Västerås men det känns nästan som utomlands för det är så varmt och skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0