Varda med vännen

Igår gick jag och Anna till Varda och hade en härlig tjejkväll med god mat och drinkar. Det kostade en del men vi konstaterade glatt att det var första gången som vi två var ute och lyxade tillsammans så det var det värt!
 
Det var så varmt i lägenheten igår så jag och Håkan bestämde oss för att sätta oss på "vår" framsida. Det fläktade skönt och drycken svalkade, det blev även en liten tapastallrik till Håkan som inte skulle ut och svira.
 
 
Jag och Anna gick till Varda där vi satt på deras uteservering och njöt, först av en cosmopolitan och därefter god mat. Till förrätt, en gazpacho med jordgubbar och hummer, oxfilé med sallad till varmrätt och några timmar senare delade vi på en efterrätt.
 
 
Skål!

Kommentarer
Postat av: Anna

1000 TACK för en underbar kväll, den var precis vad jag behövde!

Svar: Samma här, jag längtar till nästa gång!!
Kristin

2012-07-05 @ 20:39:31
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0