Veckan som gick

Vecka 27 - Min sjätte vecka

Powerwalks: 4
Gympass: 4!
Jogging: 0
Övrigt:
Mat: Nja
 
Det här var en väldigt bra träningsvecka och det kändes som om jag inte gjorde något annat än att gå till gymet. Jag ville få en rejäl träningsdos eftersom vi åker iväg på semester nu. Jag vet såväl hur jag blir på semestern, jag tänker att "Imorgon ska jag träna, kl 07.00 ska jag ta en powerwalk eller gå till gymet och sen kan jag njuta resten av dagen med gott samvete". Problemet är bara att när klockan ringer så är jag så himla trött och det är ju faktiskt semester...
För var gång jag lyckas ta mig ut så får det ses som en vinst.
 
Påväg till gymet i Lund, en ovanlig syn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0