Back in town

Jag är framme i Västerås där solen skiner och det är varmt och skönt. Det är iofs liknande väder i Skåne men här i stan är det festival och det är det extra roligt om det är fint väder.
Karusellerna är på plats och är redan igång.
 
Trots lite försening med första tåget så kom vi fram i tid till Västerås. Jag har lite saker att fixa med här hemma under eftermiddagen, bland annat tvätt och städning. På lördag kommer en journalist och en fotograf hit och då är det bra om det ser fint ut ;-).
 
Jag måste göra något åt balkongen också, det har regnat så mycket under veckan så att mina blommor och plantor har drunknat :( jag får se om jag kan hitta lite nya växter på torget imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0